keskiviikko 25. toukokuuta 2016

Uskomattomia juttuja - onnellinen!

Muutama viikko sitten minut kutsuttiin töideni perusteella Vantaan taiteilijaseuran jäseneksi. Se on upea juttu. Vähän pelotti, että riittääkö mun taidot tuohon seuraan, mutta riittipä hyvinkin! Olen kiitollinen.

Sen jälkeen onkin tipahdellut mahdollisuuksia ties mihin. En osannut edes ymmärtää, mikä merkitys tällä Vantaan taiteilijaseuran jäsenyydellä voisi olla. En ikimaailmassa olisi kuvitellut, mitä tilaisuuksia sitä kautta eteen voi tulla.

Arvatkaapa mitä: mä en ole vielä edes saanut valmistujaislakkia päähäni ja jo tulee tieto, että MULLA ON KIERTÄVÄ NÄYTTELY VANTAALLA KOKO ENSI LUKUVUODEN!!! Elokuusta Toukokuulle kierretään 5 eri paikassa ja 10 viikkoa aina kerrallaan joissakin tiloissa Vantaalla. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Olen vaan niin onnellinen tästä! Mietinkin tuossa keväällä, että onkohan mulla valmistumisen jälkeen enää yhtään näyttelyä missään, sellainen tyhjä olo... Mutta nyt jo saan kuulla, että ensi vuoden toukokuulle asti on nyt sitten näyttelyt suunniteltu! Upeeta! Niin upeeta! Kiitos Vantaan taiteilijaseura!


Nyt on juhlan aika! Perjantaina grillijuhlistellaan lähtöä asuntolalta, ensi torstaina juhlitaan koululla valmistujaisia ja sitten lauantaina kaikkien ihanien ystävien, läheisten ja sukulaisten kanssa kotona.
Ihanaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti