keskiviikko 30. maaliskuuta 2016

Minä valmistun kuva-artesaaniksi!

On vierähtänyt pitkä tovi siitä, kun viimeksi on päivitetty tänne blogi-sivuilleni yhtään mitään.
Olen ollut vähän kiireinen! Olen nimittäin opiskellut itseni kuva-artesaaniksi. VIHDOIN tämä haaveeni toteutuu ja minusta todellakin tulee kuvataiteilija, tai no virallisesti kuva-artesaani.
Tämä suuri tapahtuma on tämän vuoden toukokuun lopussa.

Sain tänään kivasti palautetta opiskeluistani. Rankkaa on ollut, mutta olen omastakin mielestäni kehittynyt kuvataiteessa aika harppauksen Vantaan kuvataidekoulun ajoilta. Kivaa se oli silloinkin, se maalaaminen, mutta nyt kyllä tuntuu jo aika ammattimaiselta. Ja näytänkin kuulemma kuvataiteilijalta. Hah! Se jääköön muiden mietittäväksi.

Kuvataidetta tykkään tehdä. Se on mun juttu! Aion vielä kehittyä entisestäni. Toiveena olisikin nyt sellainen työ- tai jatkopaikka, missä saisin syvennettyä taitojani "hyvissä käsissä". Onneksi mulla on ympärillä ihania ihmisiä, jotka työstävät mun kanssani näitä tulevaisuuden suunnitelmia.

Nyt onkin ympärillä isoja myllerryksiä. Jätän taakseni ihanan Kaarisillan opiskelupaikan sekä ihanan turvallisen ja kivan Mäntyniemen kodin. Järven rantaa kyllä tulee vähän ikävä. Ehkä kuitenkin saan kivan, oman asunnon uuden elämäni omaksi sopeksi.

Voi, olen niin innoissani! Kevättä on TODELLAKIN nyt rinnassa!
Eipä muuta kuin loppurutistus opinnoissa ja etenkin opinnäytetöissäni. Ja sitten vaan juhlavalmisteluihin...

Niin ja hei kaikki: TERVETULOA KATSOMAAN NÄYTTELYITÄ! Niitä on nyt tänä keväänä kaksi.
- Lahdessa Galleria Uusi Kipinässä, Kymintie 1, 27.4. – 15.5.2016 ja
Helsingissä Art Kaarisillassa, Sanomatalo/ katutaso  26.4. – 15.5.2016

Käväistiin siskon kanssa katsomassa
OOPPERAN KUMMITUS
Suomen kansallisoopperassa

2 kommenttia:

  1. Onnea valmistumisen johdosta! :) ja tervetuloa joukkoon!

    T: Graafinen suunnittelija, kuva-artesaani myöskin ja Vantaan kuvataidekoulussa opiskellut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon onnittelusta ja tsempeistä!! Niitä tarvitaan :)

      Poista