maanantai 3. kesäkuuta 2019

Nastola mielessäin, Nastola mielessäin!

Tämä työpäivä vietettiin Nastolassa.
Kaikki tärkeä 
tuntuu tapahtuvan Nastolassa!!
Kaarisilta, Biennale 
ja nyt vielä tämä
Kuvakirja Kunnantalolla -näyttely!

Nastola on ehkä mun 
tähänastisen elämäni 
merkittävin paikkakunta!

Tänään lähdimme tosiaan 
rakentamaan Kuvakirjaa
mun osaltani.
Niina,
mun oma kuvataiteilija-työnohjaajani
Lyhdystä
oli mukana rakentajana
ja äiti 
oli mukana kuskina, 
niinkuin aina.

Meitä vastassa
Nastolan kunnantalolla
kaikkien muiden
ystävällisten tervehtijöiden lisäksi
oli tietenkin Veikko
- Veikko Halmetoja.
Ihana jälleennäkeminen!

Saimme käyttööni
upean ja valoisan tilan,
jossa luonnonvalo tekee oikeutta
hehkuvanvärisille 
maalauksilleni.

Niina sommitteli,
ja pohdittiin yhdessä,
ja hän mittasi,
ja laski,
ja naulasi
ja sitten ripustettiin yhdessä.
Ja oltiin kaikki tyytyväisiä.

Vielä piti poseerata valokuvaajalle,
ja Veikkokin lennähti tarkastamaan
aikaansaannoksemme.
Kaikki olimme hurjan tyytyväisiä 
sommitteluun ja kokonaisuuteen!
Sitten Veikko nappasi vielä 
meistä selfien Mobutun kanssa :D

Ihan upea päivä!

Eikä se siihen loppunut:
Tottakai kävimme myös Kaarisillassa
moikkaamassa monia tuttuja,
ja veimme mun hirven 
odottamaan
Kaarisilta Biennale 2019 
ripustusta.

Arvatkaa meinasinko 
nukahtaa autoon kotimatkalla.

Tulikoira on vahtikoira, sanoi Niina

Panda löysi paikkansa Leopardin vierestä

Niinan käsissä kaikki oli niin täydellistä!

Virallinen poseeraus :D

Mä ja Veikko - ja Mobutun pää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti