torstai 25. huhtikuuta 2019

Mitäs elämä olis ilman opiskelua!

Mikähän mua vaivaa, 
kun mä vaan haluaisin opiskella :D

Kaarisillasta valmistumisen jälkeen
mä olisin halunnut jatkaa 
kuvataiteen opiskeluja, 
mutta se ei nyt mun tapauksessa 
ollutkaan mahdollista.
Keksin kuitekin Vantaan aikuisopiston,
joten siellä olen saanut toteuttaa 
opiskeluintoani
akryyli- ja öljyvärimaalauksen 
työpajassa nyt jo 
monta kautta.

Mutta onni suosi etsivää:
tänä keväänä mä pääsin
Vertaistaiteilija -hankkeen kautta
opiskelemaan 
taiteen ohjaamista pienryhmille.
Ihan huippua!
Tottakai mua jännitti ja jännittää
vieläkin ihan sairaasti, 
mutta opiskelen innolla.

Kevään ja alkukesän reissaan 
kerran viikossa päiväksi
Helsingin Eiraan
meren rannalle
ihanaan vanhaan villaan,
jonka ullakolta löytyy
opiskelupaikkamme
Aula-työkotien tiloista.

Aula-työkoti Eirassa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti