maanantai 5. marraskuuta 2018

Porvoosta - MOI!!

Tänään koitti suuri päivä:
Meillä alkoi taiteilijayhteistyö 
Porvoossa
mun pitkäaikaisen Lyhdyn työnohjaajani
Nina Wallenstjerna-Heiskasen kanssa.

Nina on kuvataiteilija
ja mä olen kuvataiteilija.
Nyt me tehdään tästä eteenpäin
töitä yhdessä aina maanantaisin
- rinnakkain, vierekkäin,
yhdessä ja erikseen,
mutta saman katon alla 
ja rauhassa.
Ihanaa!

Mä oon niin kiitollinen
Ninalle, että antoi mulle 
tällaisen tilaisuuden 
työskennellä kanssaan
ihan aidosti ja oikeasti,
kuten kuvataiteilija työskentelee.
Toivotaan, että olen 
luottamuksen arvoinen,
sillä sitä tämä on:
iso luottamuslause minulle!

Olen onnellinen myös siitä,
että Lyhty mahdollisti 
tämän pitkälle yksilöllistetyn 
tavan työskennellä kuvataiteilijana.
Lyhty on mahtava paikka!
Ja tiedän kyllä, 
että me kaikki Lyhtyläiset 
ollaan sitä mieltä <3

Ja vielä kaiken tämän lisäksi
olen kiitollinen Vantaan kaupungille,
että he uskovat minuun,
ja pääsen kokeilemaan siipiäni.

Fiilis on jokseenkin
KATOSSA,
mutta minä tapani mukaan
näytän sen ulos
rauhallisuutena työn touhussa :)
Saan keskittyä siihen,
mitä rakastan:
maalaamista!





.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti