tiistai 3. huhtikuuta 2018

Mä oon löytänyt paikkani elämässä!

Mulla on hyvä olla!
Mä oon löytänyt paikkani elämässä.
Elämä on tasapainossa.
Joku sanoi,
että on taidetta saada
työ-koti-perhe -elämä
sellaiseksi, 
että on hyvä olla.
Nyt juuri mulla on sellainen olo.

Ihanaa on mennä töihin,
ja tehdä asioita,
mikä haastaa omaa ammattitaitoa,
ja tehdä sitä mukavien ihmisten kanssa,
jotka uskovat muhun 
ja tarjoavat mulle koko ajan
uusia mahdollisuuksia
ja kehittävät työtiloja
mun ammattia vastaaviksi.
Kiitos!

Ihanaa on tulla kotiin,
ja saada kisun 
miaut ja halit.
Yhdessä jutellaan päivän kuulumiset,
ja syödään päivällinen.
Sitten me käväistään ulkona,
ja köllötellään yhdessä iltaa.
Illansuussa kisu käpertyy
mun jalkoihin nukkumaan.
No, sitä ennen se on
saanut iltahepulin
ja sotkenut koko kodin
sikinsokin.
Mutta on ihanaa,
että on pörröistä seuraa!

On mukavaa 
harrastaa tanssia,
ja nähdä sieltä saatuja kavereita.
Vielä ihanampaa,
on viettää tyttöjen viikonloppuja
omien ystävien kanssa,
tai kyläillä
joko mun luona tai kavereilla.
Ystävyys on suuri voimavara.
Kiitos ihanat ystävät!

Suuri asia on myös siskot!
Niiden kanssa
on mukava puuhata
milloin mitäkin 
- jopa bailata :)
Kiitos, että olette lähellä!

Oma perhe ja isovanhemmat
ovat tietenkin koko ajan lähellä, 
vaikka ei ihan joka päivä 
nähdäkään.
Onneksi on puhelin!

Tällaista se onni on!!
Rauhaa ja tasapainoa.
Tasaista rullausta eteenpäin.
Mä oon löytänyt paikkani elämässä.

Tästä tuli nyt tällainen
päiväkirjamainen kirjoitus.
Mutta mieli on rauhallinen, 
kun asiat rullaavat 
tuttua ja tasaista rataa,
juuri sitä rataa,
jonka mä oon saanut itse valita.

Ei tämä mun elämä 
silti pelkkää kotona kissan kanssa 
nyhjöttämistä ole.
Juuri vietiin mun maalauksia
Papunetin kuvataidekilpailuun,
ja
juuri mun työnohjaaja 
kertoi, että aletaan taas
suunnitella yksityisnäyttelyä
jonnekin Helsinkiin.
Muutama työ pitäisi 
vielä sinne valmistua
sitä ennen.
Ja kevätkin juuri puhkeamassa!

Käykää ihmiset äänestämässä
mun töitä Papunetin verkkosivuilla
(yleisöäänestys huhtikuun lopulla).
Multa on 6 työtä mukana.
Ja olkaa kuulolla 
mun näyttelyistä!
Juhlitaan niitä taas yhdessä!

 Tässä me ollaan Porvoossa
menossa mun työnohjaaja
kuvataiteilija
Nina Wallenstjerna-Heiskasen
näyttelyyn:
Neljä huonetta ihmisille ja otuksille.

 Tässä valmistuu 
mun ensimmäinen maalaus
uudessa ateljee-tilassa
Lapinlahden Lyhdyn taitelijayhteisössä
Helsingissä.
Ja tässä komeilee
mun uusimman työn aihe :)

Tästä mä köpöttelen sisään
mun työpaikalle,
mulle järjestettyyn taiteilija-ateljeehen
Lapinlahden Lyhdyssä, Helsingissä.

 Taiteilija-ateljeen töihin menon reitti :)


Tässä maisemia mun uuden
taiteilija-ateljeen ympärillä
meren rannassa
Helsingin Lapinlahdessa.
Odottakaapa, kun tämä lumi sulaa.
Päästään ulos maalaamaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti