torstai 24. elokuuta 2017

Helmenkalastajan matkassa -näyttelyn avajaiset

HELMENKALASTAJAN MATKASSA
-näyttely

19.8.-7.9.2017

TERVETULOA - VIELÄ EHTII!!

Galleria Fogga

Tässä alla tunnelmia avajaisista
la 19.8.
Kiitos kaikki,
jotka pistäydyitte avajaisissa
ja olitte mukana
minulle tärkeässä tapahtumassa <3



 Omia vieraita: mummi ja tuffa, sekä pikkusisko Ilona
(tämä kuva ei sisällä minun töitäni)


Pikkusiskon kanssa poseerataan :)
(Tässä vasemmalla minun työni
Feeniks-lintu pimeydessä sekä Leopardin katse)


Ulla tuli vieraakseni ja toi ihanan Orkidea-paketin!
(taustalla minun työni: Feeniks -lintu pimeydessä)



Tässä kaikki näyttelyn taiteilijat yhteiskuvassa, minä olen 4. vasemmalta.


Foggan galleristi Eeva-Liisa kuvaa taiteilijoita tässä vähän eri kulmasta

Minun avajaisvieraani: Henkka, Ellu, Saga (minä),
 Tuffa, mummi, iskä ja Ilona, ja äiti ottaa kuvaa :)

Kiitos myös vierailleni:
Ellulle, Sagalle ja Henkalle <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti