torstai 20. huhtikuuta 2017

Viivarytmiä ja vastavärejä

Tänään sain vihdoin
mun työpaikan taidekurssilaiset
vierailulle
mun omaan näyttelyyni
Korson vanhustenkeskukselle.
Meidän Saara,
eli taidekurssin kuvataideopettaja,
oli myös mukana.

Tuntui tosi hienolle,
että kurssikaverit
löysivät mun maalauksistani
samanlaisia ajatuksia,
joita mulla itselläni on ollut,
kun olen noita maalaillut.
Saaraa puhututti paljon
mun voimakas värien käyttö,
ja se, että haen töilleni
rytmiä viivoista ja täplistä, 
ja toistuvista kuvioista.
Vastavärien yhdistelyni
oli myös puheenaiheena.
Maalauksista näkyi
heidän mielestään
samaan aikaan
ahdistus
sekä voima nousta lentoon.
Niinhän se on.

Olin jo itsekin tottuneempi
keskustelemaan maalauksistani.
Tuntui oikeastaan 
tosi hienolle  kuulostella, 
mitä muut miettivät 
nähdessään töitäni.

KIITOS SAARA!
JA KIITOS TAIDEKURSSILAISET!

Oman taiteilijatapaamiseni jälkeen
pistäydyimme vielä 
Vantaan taiteilijaseuran toimistolla
moikkaamassa Rimmaa :)
Sain seuran jäsenkortin vihdoinkin!
Mun aarre :D :D
Seuran kautta olen saanut 
todella paljon upeita kontakteja
ja mahdollisuuksia
löytää polkuani 
tällä taiteilijan tiellä.

Sen jälkeen kurkkasimme vielä
Galleria K:n näyttelyn:

RASTAS&RYTKÖLÄ

Upeita keramiikka- ja 
tekstiilitaideteoksia!!

Minä pidin enemmän
keramiikkatöistä.
Ne henkivät
jotakin kaukomaiden
tunnelmia.
Äiti tuijotteli enemmän
tekstiilitaideteoksia 
ja niiden 
pehmeää puhuttelua.

Tässä pari kuvaa 
taidenäyttelypäivästämme:

Äidin suosikki oli tämä 
kuvataiteilijoiden yhteisteos:
MAA-ILMA, 2017

Yleisnäkymää 
Rastas&Rytkölä-näyttelystä
Galleria K:ssa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti