torstai 6. helmikuuta 2014

Kotieläimiä eri tekniikoilla: väriliitu, vesiväri, puuväri, hiili

Mä tykkään eläimistä. Niitten kans ei oo niin vaikeeta, kuin joskus ihmisten kanssa :) Eläimet on NIIN ihania. Mä haluaisin vielä joskus jonkun oman kotieläimen, mutta en voi sitä yksin päättää, kun en osaisi siitä ihan kokonaan itse huolehtia. Muistakaapa tämä myös te pienet, jotka kinuatte vanhemmiltanne kotieläintä. Eläimen ottamisessa on ISO vastuu. Sitä pitää hoitaa hyvin!
 
Pienenä mä kävin ratsastamassa.
Ja kouluikäisenä mulla oli marsu. Se oli ihana, mutta se kuoli suolitukokseen :(
 
Tässä on nyt vähän mun kotieläinaiheesta:

Koira!
Makaavan koiran piirtämisen harjoittelua :)
Väriliiduilla
 
Vesivärityö: Kujakissat

Tässä koira onkin sitten ulkona :)
Puuväreillä tehty.

Hiilityö: Kissa makailee selällään

Vesivärityö: Heppa rouskuttelee heinää karsinassa
 
Tällaisia kotieläintöitä oli kasaantunut talteen. En ihan kaikkia viitsi säilyttää.
Keksin, että tämä blogi toimii vähän niin kuin kotisivuina. Saan tänne talteen kuvia mun töistä, jos saisin vaikka jostain harjoittelupaikan, kun joku sattuisi kiinnostumaan mun töistä.
Tuskin nyt ihan näistä harjoitelmista, mutta edelläpäin tulee kyllä vielä jotakin "katsomisen arvoistakin" :D
 
Kiva, kun jaksoit katsella - toivottavasti tuli hyvä mieli.
Mä tykkään eläimistä. Kun niitä piirtää ja maalaa, tuntuu että olis oikeesti niiden lähellä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti