perjantai 30. elokuuta 2019

Unessa laukkaava hevonen

Mulla on ilo ja kunnia 
kutsua teidät kaikki lukijat
mun omaan näyttelyyni
"Unessa laukkaava hevonen".

Paikka:
ARTag gallery
Hietalahdenkatu 10
Helsinki

Avajaiseet:
to 5.9. klo 17-19
Lämpimästi tervetuloa!
Pientä tarjoilua

Näyttely avoinna:
6.-29.9.2019
ke-pe 12-18 ja la-su 12-16

Mulla on itsellä tosi upea mieli
kesän näyttelyiden jäljiltä.
Upea tilaisuus päästä 
nyt jatkeeksi esittelemään
vähän uudempaa tuotantoani
yksityisgalleriaan
 ihan omana itsenäni.

Esillä olevat teokset 
edustavat tämän vuoden 
tuotantoani
omalta työhuoneeltani Lyhdystä.

Toivon nautinnollisia hetkiä
taiteeni parissa!




Mä ja Veikko Halmetoja
Nastolan kesänäyttelyn eli
Kuvakirja kunnantalolla tiloista.
Taustalla mun teoksia (Feeniks ja Mobutu)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti