torstai 16. elokuuta 2018

Neo Omapolku kylässä Lyhdyssä

Toukokuussa saimme taas
vieraita mun työpaikalle
Lyhty ry:n kuvataidetyöpajaan
Helsinkiin.
Tampereelta Neo Omapolku
tuli vierailulle
- ja mikä parasta:
Samuli heidän mukanaan.
Samuli on mun 
opiskelukaveri Kaarisillasta.

Ihana päivä!
Kiitos Neo Omapolkulaiset!
Ja kiitos mun oma ohjaaja Nina
ja kiitos Samulin ohjaaja Marja,
että tämä haave toteutui.
Voisimmepa pitää
jatkossa enemmänkin 
yhteyttä.
Keksitään jotakin
kivaa yhteistä <3


Tämä on
NIIN hauska kuva :D :D
 Samuli ja minä 
odotellaan
mitä hauskoja tehtäviä 
ohjaajat ovat meille keksineet

 Mun oma työnohjaaja
kuvataiteilija Nina 
jakaa meille tehtäviä.

 Superhauskaa parityötä
Samulin kanssa :D :D

Me naurettiin vatsat kipeiksi!
Ihana päivä oli - KIITOS!
Minä, Nina ja Samuli 
ihastellaan Samulin
tekemää kuvaa
minusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti