tiistai 24. huhtikuuta 2018

Pertin valinnan avajaisissa

Tänään oli superhieno päivä.
Me oltiin äidin kanssa
mun terapian jälkeen 
mäkkärissä syömässä.
Että mä rakastan 
suklaapirtelöä!!

Ja sitten 
tämän päivän päätapahtuma:

PERTIN VALINTA
avasi ovensa 
mun työpaikan naapurissa:
Aleksis Kivenkatu 48, Hki.

Kyse on siis
Pertti Kurikan nimipäivät
-bändin pojista, 
jotka nyt sitten 
poksauttivat tuotteilleen
ja kaikelle muulle 
jännälle
myyntitavaralle
OMAN PUTIIKIN!

Hienoa pojat!
Onnea ja hyviä myyntejä!

Ja mikä tietty mun mielestä
on hienoa myös,
on se,
että putiikin rinnalle
rakennettiin taidegalleria.
Haluaisin sinne
myös mun oman näyttelyni.
Kuulostellaan sitä myöhemmin.

Todella näkemisen arvoinen paikka!
Ja ihan pakko oli vähän
myös shoppailla.
Minkäs nainen itselleen voi :D









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti