keskiviikko 20. joulukuuta 2017

Minne katosi syksy?

Huis, hais hukkui syksy jonnekin!
Vastahan se oli kesä.

Työn touhussa on menty,
ja kissa kainalossa vapaa-aika.
No, on sitä jotakin muutakin
tullut tehtyä,
kuten 
Saara Aallon ihana konsertti,
Lintsin valoviikolla vierailu,
vähän bileitä siellä täällä,
ja tietenkin Suomi-100 -juhlat!
Nyt jo joulu kolkuttelee!

Olen mä kyllä tosi onnellinen
mun työpaikasta.
Siitä on tullut mulle tosi tärkeä.
Eilen herkisteltiin asian äärellä
jouluillallisella Tähkätiellä.
Sali tuoksui 
kaikille mahdollisille joulutuoksuille,
ja joka sentin somistus
oli tarkkaan harkittu
vain meitä varten!
Ihanaa olla välitetty ja tärkeä.
Eilen sen huomasin,
ja siitä haluan kiittää
kaikkia niitä tahoja,
joiden avulla
minulla on mahdollisuus 
olla osana
jotakin näin upeaa!

Tunnelmallista ja rauhallista
ja oikein hyvää Joulua 
kaikille!

Lyhdyn joulutunnelmaa 


 Siskon synttäreillä 




Siskon kanssa Linnanmäen valoviikolla





Fiona <3

Aina niin ihanat
Kaarisillan joulumyyjäiset <3

 Suomi-100 -juhlintaa


Mun jouluvalot

Hyvää joulua kaikille!
(Lyhdyn ihania somistuksia)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti