maanantai 15. elokuuta 2016

Onpa ollut ihana kesä!
 
Kesän alussa mulla oli siis valmistujaisjuhlat.
Oli ihanaa olla juhlien keskipisteenä.
Oli myös ihanaa, että melkein kaikki kutsutut pääsivät mukaan juhlimaan.
Oli paljon ihmisiä, jotka saivat mun juhlan tuntumaan vieläkin suuremmalta ja upeammalta!
Iso kiitos vielä kaikille.
 
 
Kesään onkin mahtunut sitten kaikkea kesään kuuluvaa, kuten mökkeilyä isovanhempien ja perheen kanssa, erityisen hauskaa hengailua kavereiden kanssa ja vähän kaikkea.
 
Nyt alkaa olla taas aika järjestää päätä syksyyn, ja aikatauluihin.
Se alkaakin kivasti Vantaan taiteilijaseuran ja Vantaan kulttuuripalvelujen
 tarjoamalla kiertävällä näyttelyllä.
Ensi viikolla alkaa siis mun eka oma, henkilökohtainen näyttelyni!!
Se on esillä palvelutaloissa, vanhusten ja päivätoimintakeskuksissa aina 10 viikkoa kerrallaan samassa paikassa, ja kierros kestää siis koko vuoden!
Käsittämätöntä, että mun eka oikea taitelijavuoteni alkaa näin loistavalla tilaisuudella.
Kiitos Vantaan kaupunki ja Kiitos Vantaan taiteilijaseura ry!
 
Niin - ja onhan se aika upeeta, että mulla on nyt oma taiteilijatyöhuone.
Sen otan haltuuni tämän kuun lopussa.
Saapa nähdä, miten tämä taiteilijan työ alkaa osua uomiinsa :)
 
Kivaa elokuuta kaikille!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti